طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی

فایل مورد نظر در مورد طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی

طرح-توجیهی-تاسیس-و-احداث-سالن-ورزشی

دانلود طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی در 37 صفحه قابل ویرایش آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مقدمه :
در دنيای امروز بيماری ايدز ، مصرف دخانيات و نبود تحرک و ورزش و سوءتغذيه سلامتی بشر را تهديد می کند . بدون شک می توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهميت خود را پيدا کند و برای آن برنامه ای داشته باشيم اين عارضه های ناخوشايند از بين می روند و يا کمرنگ تر می شوند . زيرا شخص ورزشکار معمولاً سيگاری نمی باشد، به تغذيه سالم اهميت می دهد و از اعصاب آرامتری برخوردار است ، انرژی خود را درست مصرف می کند و کمتر اهل خشونت و عصبانيت است . ورزش باعث زياد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بيشتر انرژی می گردد تمرينات مرتب ورزشی باعث کم شدن چربی شده و نمی گذارد چاق و بيمار شويد . ورزش پير شدن و سالمندی را به تأخير می اندازد . و باعث حفظ تناسب اندام و زيبايی بدن افراد می شود . همچنين از پوکی استخوان جلوگيری کرده و سبب تقويت سيستم اسکلتی بدن می گردد . ورزش خطر ابتلا به بيماری های قلبی ، عروق و سکته  های مغزی را کاهش داده و از افسردگی جلوگيری می کند و روحيه فرد را بالا می برد و در زندگی فردی و اجتماعی و شغلی افراد تأثيرات سازنده ای دارد .
زيرا ذهن افراد را تقويت کرده و سبب می شود با انگيزه ای قوی بر معضلات و مشکلات فائق آيند . با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت و تندرستی انسان بايد به فرهنگسازی ورزشی بيشتر پرداخته شود . از طرف ديگر برای توسعه پايدار در هر جامعه ای علاوه بر برنامه ريزی ، مديريت صحيح و استفاده از فناوری مناسب ، استفاده از منابع انسانی کارآمد در سالنهای ورزشی نيز اهميت بسياری دارد . جامعه ای که نيروی انسانی سالم و شادابی داشته باشد ، اين امکان را خواهد داشت که در جهت توسعه واقعی ، سريعتر گام بردارد و نيز دشمنانش هوس تجاوز به آن جامعه را نخواهند داشت .

مشخصات مالک طرح کسب و کار
- الف ) شخص حقيقی :
1- نام و نام خانوادگی : مهدی حسن زاده
2- تاريخ تولد : 1361
3- شماره شناسنامه : 1007
4- مدرک تحصيلی و رشته : ليسانس تربيت بدنی

مشخصات مکانی
- ابعاد مکان: 500 متر مربع
-    فضای مستقيم : 300 متر مربع فضای وسايل و دستگاههای ورزشی  ، تجهيزات اداری و تاسيسات
-    فضای غير مستقيم و جانبی : 200 متر مربع فضای سرويس بهداشتی ، تجهيزات
امدادی ، آتش نشانی ، کمد های لباس ، بوفه مواد  غذايی
- معيارهای انتخاب مکان : نزديکی به مکان زندگی , بزرگی فضا نسبت به ساير
سالن های خصوصی ,  شرايط حمل و نقل آسان برای هنر جويان , پر تردد بودن مکان به
لحاظ نزديکی به چهار راه و حاشيه خيابان اصلی
 
ماموريت و آينده نگری
-    دور نمای کسب و کار :
دور نمای کار يک سالن ورزشی می تواند دستيابی به تجهيزات مدرن روز , استفاده از روشهای کار آمد و بهتر برای گرايش هر چه بيشتر اقشار جامعه به ورزش برای  تامين سلامت روح و جسم آنان باشد .
-    توليد يا خدمات کار :
با توجه به اينکه ميدانيم عقل سالم در بدن سالم است تاسيس يک سالن ورزشی با شرايط مطلوب باعث جذب اقشار مختلف مردم به ورزش شود و سلامت روح و جسم آنان را تامين می کند و از طريق شادابی و نشاط به آنها عرضه می شود .
-    نياز سنجی از ديدگاه مشتری :
با پيشرفت علم و آگاهی هر چه بيشتر مردم به امراض بيماريها مردم در صد آن هستند که از طريق ورزش خود را در برابر انواع بيماريها ايمن سازند بنابر اين ورزش نقش و جايگاه بسيار بالايی برای مردم دارد که تاسيس سالن ورزشی اين نياز مهم را برآورده می سازد .
فرآيند مديريت توليد


فهرست

خلاصه طرح   ..................................................................................................  7
مقدمه  .............................................................................................................  8
مشخصات مالک طرح کسب و کار
- الف ) شخص حقيقی   ...............................................................................  10
مشخصات مکانی 
- ابعاد مکان  .................................................................................................  10
- فضای مستقيم  ..........................................................................................  10 
- فضای غير مستقيم و جانبی  ....................................................................  10
- معيار های انتخاب مکان  .......................................................................... 10
ماموريت و آينده نگری 
- دور نمای کسب و کار  ................................................. ............................  11
- توليد يا خدمات کار  ................................................. ..............................  11
- نياز سنجی از ديدگاه مشتری  ................................................................  11
فرآيند مديريت توليد
- نوع توليد ات کسب و کار  ....................................................................  12
- ارزش  برای مشتريان  .................................................................................  12
- ويژگی خاص خدمت  ...................................................................................  12
- جمعيت شناسی مشتريان  ..........................................................................  12
شناسايي رقبا
- مسائل قانونی و حقوقی و موانع کسب و کار  ..............................................  12
- تاريخچه گذشته , اوضاع  زمان حال , پيش بينی زمان آينده  ...................  13
- تيم مديريت  ..................................................................................................  14
توصيف کسب و کار
- زمان شروع طرح و بهره برداری کسب و کار  ..............................................  15
- فرصتهای رشد و تهديدات محيطی کسب و کار  .........................................  15
- اطلاعات و خدمات مشاوره ای کسب و کار  ..................................................  16
تحليل بازار ارزيابی ريسک
- پذيرش ميزان ريسک  ...................................................................................  16
- موانع ورود به کار و راه حل های آن  ..............................................................  16
- عوامل پشتيبانی قانونی يا سياسی کسب و کار  ...........................................  17
- تأثير تغييرات تکنولوژی  ...............................................................................  18
- تأثير تغييرات فرهنگی ، جمعيتی ، اجتماعی  ..............................................  18
- بازار کسب و کار  ...............................................................................................  18
خصوصيات محصول – خدمت
- ويژگی های خدمت  ..........................................................................................  18
- نقش خدمت در نزد مشتری  ............................................................................  19
- اطلاعات فنی و دانش مربوطه  ..........................................................................  19
تحليل رقابتی
- رقبای مستقيم  ....................................................................................................  19
- تبليغات رقبا  .......................................................................................................  20
- نقاط ضعف و قوت  ...............................................................................................  20
تحليل جغرافيايی محل کار واستراتژی بازار يابی
- دلايل انتخاب از ديدگاه مشتری  .......................................................................  21
- روشهای تبليغات خدمت  ..................................................................................  21
- روش قيمت گذاری  ............................................................................................  21
- روش دريافت و استفاده بازخورد از مشتريان  .................................................  22
طرح توسعه
- مطالعات و برنامه ها  ......................................................................................  22
- ميزان دسترسی به تکنولوژی  ......................................................................  22

سازماندهی کسب و کار
- چارت سازمانی  ......................................................................................... 23
ملاحظات زيست محيطی
- استانداردهای کسب و کار  ......................................................................  24
- مجوزهای مربوطه  ....................................................................................  24
- موانع و چالشهای مجوز  ..........................................................................  25
مراحل راه اندازی طرح  ..................................................................................  26
 زمان بندی اجرای طرح  ................................................................................  26
  سرمايه گذاری ثابت  ....................................................................................  27
  هزينه های جاری طرح  .................................................................................  29
سرمايه در گردش ( 2 ماهه )  .........................................................................  31
جمع کل سرمايه گذاری طرح  .......................................................................  31
جدول درآمد طرح  .........................................................................................  31
تحليل مالی  ....................................................................................................  32
پيش بينی مالی طرح .......................................................................................  32
محاسبه دوره بازگشت سرمايه  ........................................................................  33
اسبه نقطه سر به سر  ........................................................................................ 

چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است آماده پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.
جهت دریافت طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی لطفا ابتدا آن را خریداری نمایید

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: طرح توجیهی تاسیس سالن ورزشی پروژه کارافرینی احداث سالن ورزشی طرح توجیهی سالن ورزشی چند منظوره دانلود طرح کسب و کار باشگاه ورزشی پروژه برآورد هزینه احداث باشگاه ورزشی دانلود طرح توجیهی رایگان

مطالب مرتبط

طرح توجیهی تاسیس و احداث سالن ورزشی


تحقیق بررسی تسطیح منابع نامحدود پروژه با در نظر گرفتن منابع متعدد و اهداف چندگانه

فصل دوم ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه های مدیریت سود و جنسیت مدیران (فصل2)

امنیت در شبکه های کامپیوتری

ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور از خود یا خودپنداره(فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت از زندگی بهزیستی (فصل دوم)

ضوابط و استانداردهاي طراحی استخر شنا (الزامات عمومی) همراه با نقشه های معماری آن به صورت اتوکد

مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع آئین زرتشتی

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق کیفیت حسابرسی و تجدید ارائه صورتهای مالی (فصل دوم)

مبانی نظری پیشینه تحقیق تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم)