مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم)

فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مفهوم-و-تبیین-رفتار-پیش-بینی-مدیریت-وافشاء-اطلاعات-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:


ما با مبنا قرار دادن مدل 'چسبندگی هزینه' که توسط اندرسن و همکارانش در سال 2003 پایه گذاری شد؛ در صدد آن برآمدیم که رفتار مدیران ایرانی را در نحوه ی پیش بینی های عائدی های سالانه، مورد بررسی قرار دهیم.
در ادامه تحقیق بر آن شدیم که نحوه ی پیش بینی فروش و هزینه ها را به تفکیک مورد بررسی قرار دهیم؛ زیرا عایدی ها، خود حاصل جبری فروش و هزینه هاست؛ و پیدا شدن هرگونه خطا در پیش بینی عایدها را می توان به خطا در پیش بینی فروش، خطا در پیش بینی هزینه ها و یا خطا درپیش بینی هر دو، نسبت داد.
از نظر تئوری، 'بها' عبارت است ازفدا کردن منابع، به منظور ایجاد خدمت یا محصول برای فروش، با هدف بدست آوردن منافع در آینده (عثمانی، 1385).
ازآنجایی که فرآیند بودجه بندی با پیش بینی فروش شروع می شود (آتکینسن، بنکر و یانگ ، 1997).                                                  عقل سلیم حکم می کند؛ که تنها در صورت انتظار از وجود فروش (بنگاه های تولیدی)، مدیران مبادرت به صرف هزینه کنند؛ پس عموما' باید انتظار داشت که، هزینه ها با افزایش انتظار فروش، افزایش یابند؛
و با کاهش انتظار فروش، هزینه ها نیزکاهش یابند. در واقع مدیران زمانی هزینه می کنند که اطمینان معقولی از منفعت آتی آن داشته باشند.
موارد بالا نشان می دهد که توجه به ارتباط بین فروش پیش بینی شده و هزینه های پیش بینی شده، فراهم کننده ی اطلاعات عمیق تری در رابطه با چارچوب رفتار پیش بینی مدیران از عائدی ها در اختیار ما قرار می دهد.
با توجه به بندهای 6 ، 7 و 8 ماده 7 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان که در تاریخ 3/5/86  هجری شمسی، به تصویب هیئت مدیرۀ سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.
بندها به شرح ذیل می باشند:
6-    برنامه‌های آتی مدیریت و پيش‌بيني عملكرد سالانۀ شرکت اصلی و تلفیقی گروه حداقل 30 روز قبل از شروع سال مالي جديد و اظهارنظر حسابرس نسبت به آن حداکثر 20 روز پس از ارائه توسط ناشر.
7-    پيش‌بيني عملكرد سالانۀ شرکت اصلی و تلفیقی گروه، بر اساس عملكرد واقعي3، 6 و 9 ماهه وسالانه، حداكثر 30 روز پس از پايان مقاطع سه ماهه و اظهارنظر حسابرس نسبت به پیش‌بینی براساس عملکرد واقعی 6 ماهه حداکثر 20 روز پس از ارائه آن توسط ناشر.
8-    پيش‌بيني عملكرد حسابرسی شده در سایر مواردی که منجر به تغییر با اهمیت در پیش‌بینی عملکرد‌ می‌گردد، حداكثر 20 روز پس از ارائۀ اطلاعات حسابرسي نشده توسط ناشر.
دسترسی به پیش بینی های مدیریت در ایران، فراهم کننده ی فرصتی منحصر به فرد برای پی بردن به چگونگی رفتار مدیریت در رابطه با پیش بینی هزینه ها، فراهم می آورد.
طبق نظر اندرسن 2003، در زمانی که مدیران پیش بینی کاهش فروش را دارند، برای خود، شروع به برآورد میزان کاهش هزینه ها به همان میزان می کنند؛ حال آنکه هزینه به راحتی بالا رفتن، پایین نخواهد آمد؛ واین ناشی از چسبندگی هزینه است.


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
1 – 2 مقدمه    17
5 – 2 اهداف گزارشات پیش بینی مدیریت و افشاء اطلاعات    23
6 – 2 گزارشات پیش بینی مدیریت و استفاده کنندگان از این گزارشات    24
7- 2 فواید پیش بینی های مدیریت  برای مدیران ، سرمایه گذاران و سایر اشخاص    25
8 – 2 خوش بینی مدیریت در پیش بینی عایدی    26
9-2 تعریف تصمیم گیری    28
10-2 رفتار هزینه بر اساس نظریه جدید    29
11-2 پیش بینی مدیریت و خطای پیش بینی مدیریت    29
12-2 عوامل موثر بر دقت سود پیش بینی شده    31
1-12-2 ساختار سرمایه    33
2-12-2 رابطه طول عمر شرکت، و تاثیر آن بر دقت پیش بینی مدیران    33
3-12-2 نوع اظهار نظر حسابرس نسبت به گزارشات پیش بینی مدیریت    34
13-2 فرضیه انتظارات تطبیقی و تاثیر گزارشات پیش بینی مدیریت بر آن    34
14-2 خلاصه فصل    37
منابع

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم) مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم) مبانی نظری مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فص

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و تبیین رفتار پیش بینی مدیریت وافشاء اطلاعات (فصل دوم)


مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شخصیت و ابعاد تیپ های شخصیتی(فصل 2 پایان نامه)

دانلود پرسشنامه استاندارد اخلاق اداری کارکنان

جنبش دانشجويي و نيروهاي سياسي خارج از دانشگاه (سالهاي 76-1357)

تحقیق فشار روانی و سلامت رواني

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم نوآوری سازمانی(فصل 2)

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری عزت نفس در زندگی (فصل دوم)

پرسشنامه شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI) فرم بلند

مبانی نظری معماری پایدار و توسعه پایدار (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد صادراتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان وجودی (فصل 2)