ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)

فایل مورد نظر در مورد ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-تعاریف-و-مفاهیم-برند-وب-رندسازی-و-محبوبیت-برند-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وبرندسازی،محبوبیت برند (فصل دوم) در 73 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

 مقدمه
افزایش رقابت جهانی، قدرت تقلید محصولات و خدمات، وجود مصرف کنندگان پیچیده و آگاه، قدرت خرده فروشان ، اثربخشی هزینه رسانه ها و بسیاری مسائل دیگر باعث شده شرکت ها برای فروش محصولات خود به مبحث برندینگ توجه کنند. در واقع برند ارزش ویژه ای را برای محصول، خدمت از طریق متمایز کردن آن نسبت به رقبا و همچنین ارزش افزوده ای برای آن ها ایجاد می-کند (ايوبي يزدي،1388). از سوی دیگر امروزه سرمایه گذاری بر روی روابط مصرف کننده با برند به موضوع بسیار مهمی برای شرکت هایی که به دنبال بقا و سود مستمر با مشتری بوده اند تبدیل شده است. در نتیجه کلیه عوامل و مفاهیمی که شناخت آنها بتواند به رابطه بهتر بین مصرف کننده و نامهای تجاری کمک کند، می تواند این رابطه را بهبود بخشد.یکی از این مفاهیم نوين مفهوم  محبوبیت برند نزد مشتری ( یا وابستگی عاطفی به برند یا عشق به برند) است که به عنوان يكي از مهمترين حوزه هاي تحقيقات بازار و مصرف كننده در ساليان اخير تبديل شده است، به طوريكه در تحقیقات مصرف کننده، محبوبیت برند و عشق به  آن به عنوان یکی از عناصر اصلی روابط مصرف کنندگان با علامت های تجاری محسوب شده است (آهوویا، 1993). به معنای واقعی تر عشق به نام تجاري به عنوان درجه ای از دلبستگی عاطفی پرشور مصرف کننده راضی برای یک نام تجاری خاص تعریف شده است.
مطالب اين فصل در پنج بخش ارائه شده است . در بخش اول تببين مفاهيم برند، مدیریت برند، شخصیت برند، و ... ارائه شده است. در بخش دوم به مفاهیم مرتبط برند و مصرف کننده، نقش برند در استحکام این رابطه، مفهوم قدرت برند و ....پرداخته شده است، در بخش سوم مفهوم محبوبیت برند،  عوامل موثر بر محبوبیت برند و ... مورد بررسی قرار گرفته  و در بخش چهارم مروری بر تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با موضوع این تحقیق انجام گرفته است.در نهایت در بخش پنجم چارچوب نظری تحقیق و مبنای استخراج فرضیه های تحقیق ارائه شده است.

برند و برند سازي
انجمن بازاریابی آمریکا واژه برند   را اینگونه تعریف می نماید: «یک نام، واژه، سمبل، یا طرح یا ترکیبی از آنهاکه هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها از سایر رقبا می‌باشد. یک برند، به یک محصول یا خدمت ابعادی را اضافه می‌کند تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها می‌تواند کارکردی منطقی یا ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد' (جانسون ،2007).همچنین ایجاد یک حس راحتی و آسایش به عنوان نقش یک نشان تجاری برنامه ریزی شده است، چرا که نشان تجاری شخصیت ، سبک زندگی ، آرمان‌ها و رفتار مشتریان را مشخص می کند . در واقع نشان تجاری تعیین کننده منشاء و مرجع تولید کننده محصول ( کالا/ خدمت)، تخصیص دهنده مسئولیت‌ها به تولید کننده محصول ، پدید آورنده تعهد و تقلیل دهنده هزینه های جستجو می باشد، به علاوه کیفیت محصول را به نمایش می گذارد. (جلال زاده و اختیاری، ۱۳۸۸).

قسمتی از پیشینه تحقیق:
•    خیری و همکاران (1392) در تحقیقی با عنوان ' وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند، پیش نیازها و نتایج '، هدف اصلی این پژوهش را بررسی عوامل موثر بر شکل گیری وابستگی عاطفی بین مصرف کنندگان و برند و نتایج این وابستگی برای شرکت ها عنوان نموده اند. نوع تحقیق توصیفی- پیمایشی و کاربردی بوده و جامعه آماری تحقیق را کلیه دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران تشکیل داده اند . نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که تجربه و نگرش مصرف کنندگان  بر شکل گیری وابستگی عاطفی با برند تاثیر دارد . بین دانش و رضایت مصرف کننده با وابستگی عاطفی او به برند ارتباط معناداری مشاهده نشده و نیز نتایج نشان داده اند که مصرف کنندگانی که به برند وابستگی عاطفی پیدا می کنند ، سطوح بالاتری از وفاداری و تعهد به برند را نشان داده ، گفته های دهان به دهان در مورد برند انتشار داده و تمایل دارند قیمتهای بالاتری را برای برند پرداخت نمایند .


فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق برند وبرندسازی،محبوبیت برند (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:
2-1مقدمه 
2-2 مبانی نظری  
2- 2-1 برند و برند سازي   
2-2-1-1  برند   
2-1-1-2 مدیریت  برند   
2-2-1-3 شخصیت برند   
2-2-1-4 روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند   
2-2-1-5 تصویر برند
2-2-2 روابط بین برند و مصرف کننده   
2-2-2-1نقش برند در استحكام روابط مصرف كننده و برند   
2-2-2-2 قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده   
2-2-3 محبوبیت برند   
2-2-3-1 وابستگي عاطفي مصرف كنندگان به برند   
2-2- 3-2 تبيين نظري مفهوم محبوبيت برند (عشق برند)   
2-2-3-3 عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان   
2-2-4 تبلیغات دهان به دهان در مورد برند   
 2-3  پيشينه مطالعاتی   
2-3-1     مطالعات خارجی   
2-3-2 مطالعات داخلی   
2-4  چارچوب نظری تحقیق   
2-4-1  تنوع طلبی مشتری   
2-4-2 تصویر برند   
2-4-3 خود اجتماعی تصور یافته توسط برند   
2-4-4 تبلیغات دهان به دهان   



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم) مباني نظري ابعاد برند و برندسازی پيشينه تحقيق برند و برندسازی پيشينه پژوهش نظریه های برند و برندسازی فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های برند و برندسازی چار

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)


مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش استرس، علائم و نشانه هاي آن (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)

چارچوب نظری و پیشینه پژوهشی تعهد سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین نظریه ها و دیدگاه های تعلیم و تربیت (فصل دوم)

نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

• پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید غذای کودک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی (فصل دوم)

دانلود مقاله آنتن فرکتال میکرواستریپ با پلاریزاسیون دایره ای برای کاربردهای چندبانده با بکارگیری فرک

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری وابستگی به اعتیاد