ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مدلهای وفاداری و رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه)

فایل مورد نظر در مورد ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مدلهای وفاداری و رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مدلهای وفاداری و رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-تعاریف-و-مدلهای-وفاداری-و-رضایت-مشتري-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مدلهای وفاداری و رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه) در 50  صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

رضایت مشتري
در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و ... نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولید کنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها برمحور 'مشتری' نگارش شده اند(ناظمی و همکاران، 1392،ص52).
سمت و سوی تمامی فعالیت های بنگاه اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت یک بنگاه اقتصادی به رفتار مشتری بستگی دارد. اوست که با مطالعه و بررسی نیازهای خود و کالاهای متنوعی که در اختیار دارد و با توجه به امکانات خود به ارزش گذاری مواردی همچون قیمت، مرغوبیت، کیفیت و ... می پردازد و در نهایت انتخاب می کند. حفظ مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان در این فضای رقابتی در حوزه خدمات، روز به روز مشکل تر می شود. مفهوم بازاریابی دلالت بر این عقیده دارد که صنعت، فرآیند جلب رضایت مشتری است نه فرآیند تولید کالا. یک صنعت با مشتری و نیازهایش شروع می شود نه از طریق گرفتن حق امتیاز، مواد خام و یا مهارت فروش. فقط هنگامی یک سازمان می تواند به بقای خود ادامه دهد که بتواند نیازها و خواسته های مشتری را با درکی صحیح و جامع از طرف مقابلش (مشتری) برآورده کند که این اهمیت مطالعه رفتار مشتری را نشان می دهد. محققان با توجه به مطالعات گسترده خود، خاطرنشان می کنند که ، نخستین و مهم ترین اصل در هر سازمانی توجه به خواسته مشتری است. سازمان ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی توانند به حیات خود ادامه دهند(ناظمی و همکاران، 1392،ص52).
دغدغه مشتري مداري مهمترين عامل موفقيت در هر سازماني است، مشتري بزرگترين سرمايه هر مؤسسه اي است . مشتري همه حقوق، مزايا و دستمزد ما را مي پردازد (زارعي متين، 1388 ،ص62). بدون شك رضايت مشتري يكي از  موضوعات بسيار راهبردي در دهه اخير است . اكنون كه در اقتصاد جهاني، مشتريان بقاي شركت را رقم مي زنند، شركت ها ديگر نمي توانند به انتظارات و خواسته هاي مشتريان مشتريان بي- تفاوت باشند، آنها بايد همه فعاليت ها و توانمندي هاي خود را متوجه مشتريان كنند، چرا كه تنها منبع برگشت سرمايه مشتريان هستند، بنابراين نخستين اصل در دنياي كسب و كار امروزي ايجاد ارزش هاي مشتري پسند است. امروزه ما در شرايط اقتصادي و اجتماعي خدمت محور زندگي مي كنيم كه اين وضعيت نيز روز به روز در حال افزايش است، به عبارت ديگر مشتريان ما به مراقبت و خدمات بيشتري نسبت به گذشته نياز دارند . مسلماً در اين راستا اطلاع از تصوير ذهني و ادراك مشتريان نسبت به كالاها و خدمات ارائه شده از اهميت خاصي برخوردار مي باشد و ضمن برملا ساختن نقاط ضعف و قوت يك سازمان، زمينه- اي را براي اتخاذ راهبردهاي مناسب و ارتقاي سطح عملكرد فراهم مي آورد. بنابر اين رضايت مشتري هدف عملياتي خيلي از سازمان ها شده است. آن ها در جايي كه بهبود عملكرد تاثير زيادي بر رضايت مشتري دارد(از قبيل كيفيت و-خدمات به مشتري)سرمايه گذاري زيادي كرده اند. رضايت، وجود يك احساس مثبت است كه در مصرف كننده يا دريافت كننده ايجاد مي شود . در اصل اين احساس به واسطه برآورده شدن انتظارات مشتري و عملكرد عرضه كننده به وجود مي آيد بر حسب اينكه انتظارات مشتري و كالا و خدمات دريافت شده با يكديگر هم سطح باشند، يا كالا بالاتر يا پائين تر از سطح انتظارات مشتري باشد، در او احساس ذوق زدگي و يا نارضايتي پديد مي آيد (دادخواه، 1388،ص55)



قسمتی از پیشینه تحقیق:
  *  قره چه و دابوئيان در سال 1390 در تحقيقي با عنوان ' وفاداري كاركنان در تعامل با وفاداري مشتريان صنايع خدماتي' انجام دادند، متغیرهای این تحقیق وفاداری کارکنان ، وفاداری مشتریان ،کیفیت خدمات و رضایت مشتری است.اين پژوهش، با هدف ارزيابي رابطه ميان وفاداري كاركنان و وفاداري مشتريان در صنايع خدماتي انجام شده است. نتايج به دست آمده نشان مي دهد كه وفاداري كاركنان و وفاداري مشتري، قوياً به هم وابسته اند. همچنين بين وفاداري كاركنان و كيفيت خدمات، كيفيت خدمات و رضايت مشتري و رضايت مشتري و وفاداري مشتري ارتباط مثبت و معناداري وجود دارد.

فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
رضایت مشتري
2-4-1)تعريف رضايت مشتريان از ديدگاه مختلف
2-4-2)  مدل ها ي اندازه گیری رضایت مشتری
شكل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)
نمودار2-1) مدل كانو(ملكي و داربي ،1387،ص 28)
•    مزاياي مدل كانو
•    2-4-2-2)مدل فورنل
•  نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملكي و داربي ،1387،ص 29)
•    2-4-2-3) مدل سروکوال
•    2-4-3)رضایت و وفاداری
•    2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
• نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (ديويس- اسرامك  و سایرین،2007)
•    شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(اليور،1999)
•    نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)
•    نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)
•    2-4-5) عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
• نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
•  نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
•    نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)
•    نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)
•    2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
•    2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
•    2-5-1)خدمات قبل از فروش
•    2-8)پیشینه تحقیق
•    2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
•    2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
•    منابع فارسی
•    ب) منابع غیر فارسی


پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري استراتژی افزایش رضایت مشتری پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد رضایت مشتری doc چارچوب نظري رضایت مشتری چیست پيشينه

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مدلهای وفاداری و رضایت مشتري (فصل دوم پایان نامه)


تحقیق اثرات رضایتمندی شغلی بر جامعه

تحقیق عوامل موثر بر روانشناسی شخصیت

دانلود پرسشنامه خلاقیت سازمانی رندسیب

افت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و عملکرد کارکنان (فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی تولید قطعات کامپوزیت

طرح توجيهي توليد رنگهاي صنعتي و ساختماني

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش جو سازمانی(فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری عوامل پیشرفت تحصیلی(فصل 2)

مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فلسفه اخلاقی کارکنان (فصل دوم)