دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI)

فایل مورد نظر در مورد دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI)

دانلود-پرسشنامه-ی-ترس-از-تصویر-بدن(bici)دانلود پرسشنامه ترس از تصویر بدن(BICI) در 2 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

توضیحات کوتاه از متن:

این پرسشنامه در سال ۲۰۰۵ توسط لیتلتون  و همکاران طراحی شد. این آزمون حاوی ۱۹ پرسش است که هر پرسش دارای پنج گزینه است که از ۱ (هرگز) تا ۵ (همیشه) نمره گذاری می شود. در ایران بساک نژاد و غفاری ۱۳۸۶ روایی این آزمون را براساس همسانی درونی به روش آلفای کرونباخ 95% گزارش کردند. انتظاری و علوی زاده (1390)، نیز همسانی درونی به روش آلفای کرونباخ این آزمون را 89% گزارش کردند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها :                     
19

تعداد مولفه :                          
ندارد

روایی و پایایی:
دارد

منبع:
دارد
نوع فایل :
word و قابل ویرایش

چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و آماده پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.
جهت دریافت و دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI) لطفا ابتدا آن را خریداری نمایید.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI) پرسشنامه ترس دانلود پرسشنامه ترس افراد پرسشنامه ترس از عکس بدن پرسشنامه bici دانلود پرسشنامه رایگان نگین فایل ترس از تصویر بدن(BICI)

مطالب مرتبط

دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI)


دانلود مقاله بررسی فرصت ها و تعهدات گردشگری روستای رامه با روش sowt

پروپوزال طرح كتابخانه ي عمومي در مقياس ناحيه ي شهري؛ فضايي براي تعاملات اجتماعي

نیازهای روحي و روانی كارگران

پایان نامه معماري طراحي کانون پرورش فکری کودکان

مسائل مربوط به مديريت استراتژيك

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عواطف ، کنترل عواطف (فصل دوم پایان نامه)

فیلم آموزش کامل درس اول زبان انگلیسی هشتم (My nationality: ملیت من)

دانلود پرسشنامه خشم صفت – حالت اسپیلبرگر (STAXI-2)

چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی (فصل 2)

مناسب ترین استراتژی بازاریابی